O
masina trebuie sa functioneze cu ajutorul unui filtru de aer, caci
acesta curata impuritatile, astfel incat sa nu ajunga la radiator.
Iata de ce trebuie sa ai un filtru de aer Fiat:
Un
filtru de aer Fiat este util pentru protectia radiatorului
Un
filtru de aer Fiat iti protejeaza radiatorul masinii, astfel incat sa
nu patrunda impuritatile in el. De aceea, este absolut necesar.
Filtrul
de aer Fiat este confectionat dintr-un material usor, care se
aseamana foarte bine cu cartonul. Un
filtru de aer trebuie schimbat la intervale regulate de timp, dar cel
mai bine vei sti acest lucru in urma unei revizii tehnice a masinii,
cel care iti va spune daca trebuie schimbata piesa fiind mecanicul
auto.
Ca
motorul si radiatorul masinii sa nu se strice, este important ca filtrul de aer Fiat sa fie schimbat la timp.
Daca amani asta, atunci vor aparea probleme mai mari.
Mai
exact, motorul se poate defecta, ceea ce inseamna cheltuieli cu
reparatiile mult mai mari decat costurile
unui filtru.
Semne
ca filtrul de aer Fiat nu merge cum trebuie
Cand
filtrul de aer Fiat nu mai functioneza cum trebuie, masina simte
acest lucru.Motorul
incepe sa trepideze, iar soferul simte ca este ceva in neregula cu
masina.
De
obicei, un filtru de aer Fiat
se schimba la un interval de 12 luni.
Acest
lucru este valabil si in cazul altor filtre de aer. Acestea sunt
produse de companii diferite, insa valabilitatea este aproximativ
aceeasi in toate cazurile. Astfel, vei simti ca este ceva in neregula
cu vehiculul tau.
Un
filtru de aer poate sa fie fabricat de mai multe companii
producatoare, astfel incat ai posibilitatea de a alege.
Este
important
ca acest filtru de aer sa aiba garantie, ca sa il poti schimba in caz
ca nu functioneaza corect. Filtrul poate fi returnat in cateva zile,
in caz ca nu este potrivit pentru masina ta.
Cand
cumperi o asemenea piesa, sa te asiguri ca este originala, acesta fiind un
criteriu de selectie important, pentru ca de asta depinde in mare
parte durata sa de viata. Astfel, nu risti sa te trezesti ca trebuie
sa schimbi aceasta componenta a masinii mult mai des decat trebuie.